Rein Mets / sokrates e-mail
| Rein Mets | Artiklid | Homokultuur | Homokunst | Foorum | Külalisteraamat |






FOORUMID


KÕIK FOORUMID...


Harta 87
25.11.2002

Miks võttis Harta 87 Internetti jõudmine ligi 15 aastat aega? Mida arvad Sina Hartast ja selle tähtsusest? Mis on selle tähtsus praegu, 15 aastat hiljem? Kuidas on see mõjutanud inimesi, nende elusid ja, miks mitte, ka Eestit?

[Sissekandeid kokku: 268]


Nimi: sokrates
12.12.2002
E-Mail: sokrates@reinmets.pri.ee
12:11

to jb ,
Viimese peal kommentaar sul , ja muidex , see on jumala
tösi!

kirik on leierdanud aastatuhandeid oma versiooni Soodoma
hävitamisest , samas ma möistan , et algaastasadal oli
veel möistetav , kuna paljud inimesed ei ,öistnud ise
iseseisvalt lugeda (analfabedism) aga miks nyyd käiatekse
seda versiooni , kui köigil ju oma silmad peas ?


Kummaline , kuidas öpetusega on , mida preestrid
suunavad/juhivad, umbes nagu Puhhiraamatus , öökull
kysis , kas sa lugeda oskad , kui ei ; siis ma ytlen sulle
, mis seal seisab , olles ise samuti kirjaoskamatu!

;-DDDD


Nimi: jb
12.12.2002
E-Mail: josef@solo.delfi.ee
12:04

sõna sodoomia märkivatki keskaegsetes
moraaliteoloogiates sageli kõike, mis pole
misjonäripoos. lisaks homoseksuaalsusele tõesti ka
oraalseksi v. naine mehe pääl asendit vms kahtlaselt
vabameelset, kuid sama hästi ka kitse kargamist. selline
naljakas ühepajatoit siis.


Nimi: sokrates
12.12.2002
E-Mail: sokrates@reinmets.pri.ee
12:03

to Andrus veel ,
Jeesus Kristus seisis alati nn. “patuste”
poolel. Näiteks hooranaine, kes tungis variseri majja
Jeesuse jalgu pisaratega kastma, juustega kuivatama ja
lõbumajast pärit salvidega võidma — parimaga,
mis

sel vaesel naised käepärast võtta olid. Olen
lõbunaiste, patuste, joodikute ja homoseksuaalide
sõber nagu meie Jeesuski, kes ise langes
fundamentalistlike juutide ohvriks! Kuid lugu ei lõpe
mitte ristilelöödud laibaga, kes kandis seal meie
patud, vaid ülestõusnuga!


Ma armastan Jeesust, sest tema on enne meid armastanud.
;-))
;-D



Nimi: sokrates
12.12.2002
E-Mail: sokrates@reinmets.pri.ee
12:02

to Andrus , nagu ka minu eelmine komm...

Tulles tagasi Piibli juurde, võime võtta Pauluse kirja
roomlastele.


Lugedes seda teksti saab olla vaid üks küsimus: Kas
loetletud omadused on omased ainult homoseksuaalsetele
inimestele?

Tekst ei ütle ju, et need on omadused (ylesloetletud),
mis on AINULT inimestel, kes on loobunud “loomulikust
sugulisest käitlemisest”! Mina suudan tuvastada
neid omadusi (mörva , riidu , kadedust , kurikavalust ,
sönakuulmatus vanemaile , lepingirikkujaid jne) ka
heterosuundumustega kodanikel. Minu meelest on mõrvareid
ja kõiki seal loetletuid vaata , et hoopis rohkem hetero
ehk nn. “loomuliku sugulise käitlemisega”
seltskonna hulgas. Ja seda mitte ainult arvuliselt, vaid ka
proportsionaalselt.



;-D


Nimi: sokrates
12.12.2002
E-Mail: sokrates@reinmets.pri.ee
11:56

Homoseksualism on käinud inimkonna koidukust saadik
käsikäes heteroseksualismiga ning mõnel ajaloo
etapil hoopis valdavam olnud kui heteroseksuaalsus ise!
Mõnest moraalsest või minu pärast ka religioossest
vaatenurgast on ka heteroseksualismis tohutult keelatut,
tabulist ja “amoraalset“ — näiteks
katoliku kirikumoraalis on sellised kõik muud
heteroseksuaalsed seksuaalsed ühtimisviisid peale
misjonäripoosi ehk vähiasendi. Võtame kasvõi
oraalseksi. Samas on ju kogu problemaatika pärit
kristlikest normidest ja selle rangetest ettekirjutustest
— kunstlikest ja vagatsevatest ning lausa
foobialistest.




Nimi: jb
12.12.2002
E-Mail: josef@solo.delfi.ee
11:48

olen kohanud soodoma loost säärast eksegeesi, et
jumala pahameelt ei pälvinud mitte homoseksuaalsed suhted
vaid kohalike külalislahkusetus.


linnamehed ei tükkinud külalisi kargama mitte mingi
homoerootilise kire pärast, vaid umbes sarnaseil
põhjusil, kui see tänapäeval vanglais kombeks on:
paika panemiseks, alandamiseks ja mõnitamiseks. selline
käitumine olnud tol ajal ebameeldivate võõraste
puhul üsna levinud.


ning et lott , vaga ja lahke peremees, just seepärast
pakubki ukse taga jaurajatele oma tütreid ehk oma vara,
et hoida ära tema katuse all viibivate külaliste
solvamine.


mehed muidugi ei jäta ja saavad oma laksu, kuid loo
moraal on otsast sama, mis peatükk varem aabrahami loos -
käitu hästi, sest iial ei või teada, millal võid
kogunisti ingleid võõraks vastu võtta.


mida jahve meestevahelisest siirast armastusest arvab, ei
ole taolise eksegeesi järgi siit loost küll näha.


Nimi: sokrates
12.12.2002
E-Mail: sokrates@reinmets.pri.ee
11:24

to Andrus ,
Kas see oli Jeesusel soovitus vöi ähvardus??

Minul on Jumala önnistus , vöib-olla kirjutasid sa
selle parafraasi tegelikult endale , minu pähe??

irw
;-)
Kas jah ?
;-)


Nimi: Andrus
12.12.2002
E-Mail:
11:14

Jeesuse enda suhtumine patusse: "Pärast seda leiab
Jeesus tema pühakojast ja ütleb talle: "Vaata, sa
oled terveks saanud, ära tee enam pattu, et sulle ei
juhtuks midagi halvemat!" Seda võiks ka nii
parafraseerida: Mets, ära tee enam pattu, et sulle ei
juhtuks midagi halvemat.


Nimi: sokrates
12.12.2002
E-Mail: sokrates@reinmets.pri.ee
07:40

P.S.

Meri peab ju veidi ka tormine olema , muidu on igav , ;-))
Vöi kui lalja sönu kasutada , "igav nagu Leningradi
maantee ,aga mulle meeldib lustakas Vörumaa"

irw
;-)))


Nimi: sokrates
12.12.2002
E-Mail: sokrates@reinmets.pri.ee
07:22

Jeesus ytles , "te uurite pyhi kirju ja "arvate enestel
NEIS igavase elu olevat" JAA , need on mis tunnistavad
minust , aga te ei taha tulla minu juurde et teil oleks
igavene elu "!


Teine koht ;
"kel uskudes Jeesuse NIMESSE oleks elu ja köike
ylirohkesti , "

Kes usuvad Temasse , selle yle ei möista kohut ,kes ei
usu selle yle on kohus JUBA MÖISTETUD"!!


Kes siin , Andrus ,on "laevuke" tormisel merel!??
irw

;-))
Ma ei usu Paulust!
Ma usun JEESUST!
ja seda mida ta ytles ja öpetas , Paulus on religioosne ,
endine saduser ja mörtsukas , kas ta vahetas oma nime
Saulusest Pauluseks , ei oma tähtsust!

Mina tema öpetust ei tunnista!
Kyll aga Jeesuse , ja eriti " MÄEJUTLUST" , JEESUSE
teod räägivad rohkem , kui Ta sönad , Paulusel on
vastupidi!


Ja veel hullemad on nn. Pauluse "öpilased" nagu teie!
;-))


<< | 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | 101-110 | 111-120 | 121-130 | 131-140 | 141-150 | 151-160 | 161-170 | 171-180 | 181-190 | 191-200 | 201-210 | 211-220 | 221-230 | 231-240 | 241-250 | 251-260 | 261-270 | >>
© Rein Mets 2002